17.04.2012

Oi oi..

.. Som tiden flyr, jeg beklager såå mye for at jeg ikke har vært her inne å oppdatert (liten). Tingen er det at dagene rett og slett ikke strekker til, etter nyttår begynte jeg et nytt og bedre liv (haha, jeg prøver ihvertfall) Så når jobb og trening er utført er det ikke mye tid igjen. Men jeg skal bli bedre! Påsken kom og gikk veldig fort, en fin uke med venner og familie (liker sånne kose dager). Også var det dette kamera som jeg ikke hadde da, så jeg må dessverre dele enda et inspirasjons bilde med dere. Det gode med det er at det er min favoritt stol,nemlig Eames DSW (vet at jeg er sent ute med den, men skylder på mine unge alder og student år) nå er det nemlig sparing til disse flotte underverkene! Men da kommer det jo et nytt spørsmål; skal jeg ha hvite (som alt annet her hjemme..) .. eller skal jeg være vågal å ta de i sorte?! Akk, jeg blir jo så fort lei og de kan jeg ikke bare male om.. Nei, det blir nok hvite ja! Ja, da begynner sparingen, imens nytter jeg alle bildene av den..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar