30.01.2012

Prøver en gang til

Da er det tid for første innlegget på den "nye" bloggen. Kjenner jeg trives mer med klangen i navnet denne gang og det er faktisk min lykke. Gleder meg og livet mitt og alt som kommer i fremtiden, jeg vil holde dere oppdatert på hva som er i interiør verden. Det er nemlig en sånn blogg.. 





I annledning nyåpning fikk jeg låne kamera til min kjære venninne, jeg har så lyst på mitt eget. Bildene blir helt fantastiske, det er forresten vårt nye stue bord som er hedersgjesten i dette innlegget. Jeg er forelsket på nytt, liker det særpreget naturlig materialet har.


Love

2 kommentarer:

  1. Bloggnavnet passer deg helt perfekt -for det er jo nettopp din lykke!♥ Flott header også!
    Kjempe stilig stuebord -å så fine bildene ble! likte spesielt det til høyre ;)

    KLEM♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk for herlig kommenar inne hos oss!
    Eg legg meg til som følger her hos deg også :) Klem Helene

    SvarSlett